* Gäsp *

Jag gäspar och gäspar men jag vill inte gå och lägga mig och jag längtar inte tills imorgon men jag längtar tills skolan men efter det ska jag ut och springa som förra måndagen jag vet att det ska bli kul men ändå så längtar jag inte efter det , lite konstigt jag vet. Förlåt om jag tjatar lite mycket om chips men jag är värkligen sugen. Mamma sa just att jag skulle få sallad med avokado och salami mumms det var det godaste jag hade ätit på länge :D

Var bara tvungen att lägga upp den bilden det var när Bianca och jag bakade muffins dom var jätte goda de komm typ ifrån Leilas balalal bok typ men vi la till massa strössel godis asså gelehallon och smarits och så hade vi Marshmellows nej nu blev jag sugen på chips istället för muffins xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0