God morgon !

Nu har jag typ ränsat hela min garderob och asså det är inte enns hälften kvar nu är min garderob asliten men hur som hällst så ska jag äta frukost snart sen måste jag plugga för gjorde inte klart det igår och så ska jag jue träna förstås klockan 3 till typ kvart över fyra :P Just nu kollar jag på Svampbob fyrkant det är jue asbra !


Jag tuggade tugummi men mamma sa att jag inte skulle göra det mer på hela förmiddagen för det inte var bra för magen villket sturntprat hur ska jag klara mig ?! Älskar ju mitt Lemon and lime tugummi.


VET DU , en hemsk sak jag har glömt plattången på typ 5 gånger och en gång blev det bruna bränn märken i marken och en annan gång hade jag glömmt den på kudden så hade någon lagt kläder på den så det höll på att börja brinna så nu sägger pappa att jag inte får använda den något mer men jag klarar mig inte utan den ;( .Men sen så sa jag till mamma att jag inte klarar mig utan den så jag får använda den men jag måste komma ihåg att ta ut den. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0