Hejsan !

Kanske att jag vill träffa mina kusiner i helgen, hoppas mian kusiner läser det här så kanske dom ringer oss ! :D
Efter skolan gick jag hem till Bea min emo kompis och en annan vän men i alla fall sen så hämtade pappa mig och vi handlade mat och lite nötter. Ludde sa typ att jag ostämde hans gitarr ! Liksom vad han ljuger :O Nej men det var faktist inte jag , är oskylidg ! Men ska jobba lite med svenska nu jag gjorde det i skolan också men efter maten kanske jag skriver men nog rätt sent idag ska jag i alla fall kolla på The Simpsons har liksom inte gjort det på länge.
 <------------ Ful bild :P
Fast jag ska också plugga matte, meen vet du vad nu måste jag börja med svenskan skriver en berättelse om en katt, så vi ses ! Hejdå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0