Saknad

Jag hatar saknad det är så många saker och personer jag saknar den sliter mej värkligen i bitar framförallt saknar jag min farfar han dog för lite mer en ett årsedan jah kommer så väl ihåg den gången när farfar var sjuk och vi var hemma hoss honnom och farmor och han sa att allt skulle orda sig fast inte enns han trodde på de mamma kramade om honnom och allade började gråta men jag har ingen lust att prata om det för varje gång jag tänker på det börjar jag att gråta, 



 så saknar jag mina nya vänner Mika Mikaela Jossan och linn de är så underbara och så saknar jag Biancas kattunge som var så jävligt störig:(  Så saknar jag ju bianca , såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0