Tränat (:

Nu har jag tränat men det var jätte jobbigt men roligt, jag var den enda tjejen där och alla var mycket bättre och äldre en mig de var typ upptill kanske 15 eller 14 vet inte villket fast alla var snälla mot mig fast de är ju mycket bättre en mig fast de hjälpte mig det var jue bra (: . Det var inte vanlig träning det var springträning obligatorisk var den så det var lite fler en vanligt men ingen av mina tjejkompisar kom men det var endå roligt ! Men jag fick ont i händerna de bev typ helt röda fast det var värre för Ludde hans typ asblödde ! Men nu ska jag börja plugga sen ska jag dusha är typ asäääcklig !

mamma hade köpt en sådanhär till mig också en hallon smak (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0