värdens tåkigaste dag.

Idag har varit den tråkigaste skoldagen någonsin för vi hade orienteringsdag och jag hatar orientering och jag vet inte hur det stavas och jag vill inte heller veta det rängnade jag var hungrig jag frös och myggor satte sig på en varje sekund jag menar faktist hellt allvarligt talat allvar med myggorna jag hatar myggor ;( .
Sen när vi skulle äta han jag varken dricka klart eller äta klart men nu vill jag inte prata mer om det.
Jag har inte hunnit blogga sen i förr går eftersom jag har fullt upp med pluggandet men snart är jag klar med det och då kan jag blogga !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 YEEEY :D
När Bianca och jag kom hem efter orienteringen drack vi pucko och åt varsin bulle ! MÖMS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0